تولد یکسال رهایی مصطفی و وحید عزیز

خلاصه سخنان استاد:
در وحله اول خدا را شاکرم که برای اولین بار این جایگاه را تجربه می کنم.وحید عزیز اولین رهجوی من است.وحید پسری بسیار خوب و یکی از بهترین رهجویان من است.در اوایل وقتی وارد کنگره شد خیلی گوشه گیر و منزوی بود،خیلی تلاش کردم تا با او صحبت کنم و از آن حال بیرونش بیاورم که خوشبختانه با تلاش خودش توانست از آن حال و هوا خارج شود.وحید فردی فعال در کنگره است و در قسمت های مختلف در حال خدمت است که امیدوارم در زندگی شخصیش هم موفق شود .معمولا زمانی که من درگیر کارهای خودم می شوم همه کارها بر دوش وحید است.برای ایشان و مادر بزرگوارشان آرزوی موفقیت می کنم. در مورد مصطفی باید بگویم که فردی با دانش و علم بالا ست که در زمینه کاری هم بسیار موفق است و در حال حاضر مدیریت یک کارخانه را بر عهده دارد.در اوایل سفر ،مصطفی دارای خلقیات خاصی بودند که نفوذ به درونشان کار خیلی سختی بود،حدودا چند ماهی طول کشید تا بتوانم با مصطفی ارتباط برقرارکنم و اعتمادش را جلب کنم.مصطفی در طول سفرش اصلا من را اذیت نکرد و کمک دست من بود.امیدوارم بهترین لحظات در انتظار مصطفی و خانواده محترمشان باشد.
این وبلاگ جزء گروه وبلاگ نویسان کنگره 60 در نمایندگی فلاح می باشد و تلاش می کند حرفهایی تازه و جدیدی را برای پیشگیری ,آموزش ,مهار و درمان اعتیاد ارائه دهد.با امید به محقق شدن این هدف